עולם הליסינג – לממן הוצאות גדולות ללא מאמץ

עולם הליסינג – לממן הוצאות גדולות ללא מאמץ

כבר מזמן גילו הישראלים את יתרונות הליסינג המימוני (תוכניות מימון) בעולם הרכבים – ליסינג מאפשר למתעניינים, להשיג רכב חדש, בתשלום חודשי קבוע ונמוך ובלי צורך לרוקן את כל החסכונות..

עכשיו, מגיע עולם תוכניות המימון אל תחום הלימודים – ומביא עימו מהפיכה באפשרויות למימון הלימודים – ומיליון דלתות חדשות שנפתחות בפני כל אחד מאיתנו. 

 איך בוחרים מקצוע לעתיד ומממנים את ההכשרה בקלות? איך משתמשים במוצר פיננסי חכם באופן שיאפשר לכם להגדיל את פוטנציאל ההשתכרות ואת איכות החיים שלכם? כל מה שאתם צריכים לדעת – במאמר שלפניכם.

ליסינג – ההיגיון שמאחורי המודל

ליסינג הוא תכנית מימון המאפשרת קבלת הזכות להשתמש במוצר שמחירו גבוה – בתשלום חודשי קבוע.
בעולם הרכב, רעיון הליסינג תופס תאוצה. אם בעבר, רק חברות יכלו להשתמש בשיטת מימון זה עבור ציי הרכבים שלהם (מסיבות טכניות) – היום, ליסינג מימוני הוא הדרך היעילה והנפוצה להתחדש ברכב, לצמצם עלויות לתשלום חודשי נוח, וליהנות מרכב חדש ובטוח, שמתאים בדיוק לצרכים. 

למעשה, אין סיבה להשתמש ברעיון של תכנית מימון עבור עולם הרכבים בלבד – תכנית מימון ממוסד פיננסי אמין ומוכר, בתנאים טובים ובתשלום חודשי שמתאים למצב הכלכלי של הלווה, מרחיבה משמעותית את האפשרויות העומדות בפנינו, כמעט בכל תחום בחיים.

תחום הליסינג מתרחב, ביחד עם האפשרויות שלכם

לאחרונה, הביאה חברת Financier את תחום הליסינג גם לעולם ההשכלה הגבוהה, עם תוכנית מימון ללימודים גבוהים, אקדמאיים, לימודי מקצוע ולימודי תעודה. 

בתוכנית המימון ללימודים, התשלום מגיע אל מוסד הלימודים היישר מהגוף המממן – ואתם מחזירים את התשלום בסכומים חודשיים נוחים. 

שיטת הליסינג למימון הלימודים הגבוהים מאפשרת לכל אחד, מכל מקום, מכל מגדר ומכל מוצא, לממן כל לימודים שמתאימים לו ושהוא עומד בתנאי הסף הנדרשים לקבלה ללימודים ולקבלת ההלוואה – ולהתחיל בבניית קריירת החלומות שלו, לקראת עיסוק מוצלח וחיים מאושרים.

מימון הלימודים בליסינג – קל יותר מליסינג לרכב

במימון רכב חדש באמצעות ליסינג, ברור כי ערך הרכב הממומן הולך ופוחת. לעומת זאת, במימון לימודים בעזרת ליסינג, יכולת ההשתכרות שלנו רק הולכת ועולה. מניתוחים ומעקב אחר סטודנטים שבחרו לממן את הלימודים באמצעות ליסינג עולה כי יכולת ההחזר עולה באופן דרמטי ברוב המכריע של המממנים לימודים בשיטת הליסינג.

בניגוד למימון רכב בליסינג, תהליך בירוקראטי מורכב, המצריך משכון וערבונות, הצגת תלושי משכורת ומסמכים נוספים – מימון הלימודים בליסינג הוא תהליך פשוט ומהיר. תידרשו להציג תעודות מזהות בלבד, וניתן להשלים את נטילת ההלוואה בתהליך טלפוני או אף באינטרנט, מבלי להגיע לסניף כלל.

היתרונות הפיננסיים של מימון הלימודים

חשוב לדעת, כי מימון הלימודים באמצעות ליסינג, אינו חוסם ומגביל את מסגרת האשראי של הלווה.
כל כרטיס אשראי בארץ מגיע עם מסגרת אשראי, זה הסכום המרבי בו תוכלו להשתמש בתשלומים בכרטיס. אי אפשר לעבור את מסגרת האשראי המותרת – רכישות המבוצעות בסכומים גבוהים ממסגרת האשראי, לא יכובדו על ידי חברת האשראי. רכישות המבוצעות בתשלומים, תופסות את מסגרת האשראי בכלל הסכום שעוד לא שולם – עד לתשלום מלא של יתרת העלות.

אנחנו יודעים שחיי הסטודנט בישראל (או כל אדם שמעוניין להחליף את מקצועו) הם יקרים – ולכן, חשוב לנו להדגיש כי ליסינג מחברה חיצונית (חברת מימון שאינה בנקאית) אינו משתמש במסגרת האשראי, כך שהחופש שלכם להשתמש בכרטיס האשראי שלכם אינו נפגם. 

Financier – רוקמים איתכם עתיד מאושר

יום העבודה הממוצע בישראל הוא מהארוכים במדינות ה – OECD. כשאתם בוחרים את תחום העיסוק שלכם – חשוב שתבחרו בקריירה שאתם טובים בה – ולא פחות חשוב, באחת שתעשה לכם טוב.
אל תאפשרו ליכולת כלכלית מוגבלת להשפיע על התכניות שלכם לעתיד. רק אם תבחרו ללמוד את מה שבאמת נכון עבורכם – תצטיינו בעיסוקכם, תוך הנאה ואיכות חיים גבוהה.  

Financier, מהמוסדות הפיננסיים המוכרים בתחום מימון הלימודים, מציעה תוכניות מימון מגוונות ומותאמות אישית, המנגישה את האפשרויות להשכלה גבוהה או לימודים מקצועיים (בכל שלב בחיים), ומאפשרת לכם להגשים חלומות, גם כאלה שנראו רחוקים או יקרים מידי, ולבנות את קריירת החלומות שלכם – עם מימון ללימודים בתנאים נוחים במיוחד. התקשרו אלינו כעת – ונשמח להציע לכם תוכנית למימון הלימודים שלכם!




financier  אנחנו לא מוכרים כסף – אנחנו מוכרים הזדמנות"