מימון – הכוח המניע של המשק

מימון – הכוח המניע של המשק

בישראל, ההכנסה הממוצעת למשק בית עומדת על כ – 16,500 ₪. ההוצאה החודשית הממוצעת למשק בית גדולה מההכנסה עד לעשירון השביעי. מנתונים אלה קל לראות כי מעל 70% מאיתנו חיים מהיד לפה. מעט מאוד דלתות והזדמנויות נפתחות בפנינו, כאשר ההכנסה החודשית מתבזבזת כולה על הוצאות המחיה ואפילו רק בכך – אנחנו מגדילים, בכל חודש, את האוברדראפט.

אם נתבונן לרגע ממעוף הציפור, אסטרטגית – נראה, כי הדרך היחידה לפתוח דלתות במציאות כלכלית מורכבת כל כך – היא בדרך של מימון ("ליסינג"- תוכניות מימון) להגדלת ההון ורכישת אפשרויות שיגדילו את הפוטנציאל שלנו. וזה בדיוק מה שפיננסייר מציעים.

לפעמים, מימון הוא הכלי הכלכלי היחיד שיכול לפתוח דלתות להגדלת הכנסה

משפחות רבות בישראל אינן יכולות להרשות לעצמן הרבה מעבר לעלויות המחייה החודשית (אוכל, הוצאות על חינוך, דיור, לבוש והנעלה, הוצאות רפואיות – וזהו פחות או יותר). ועם זאת, רובנו משתמשים בכלי הכלכלי רב העוצמה המכונה מימון – בין אם ברכישה בתשלומים בשימוש באשראי מהבנק או מחברת האשראי, או בין אם באמצעות אשראי חיצוני כמו למשל בתכניות ליסינג ומימון לרכישת רכב חדש. ההבדל בין שימוש מושכל באפשרויות המימון לבין הגדלת ההוצאות (בשל ההחזר החודשי להלוואה) ללא ערך, טמון בהבנה לעומק של מהות ההוצאה.

כאשר אנחנו משתמשים במימון להגדלת ההון, היכולות, הפוטנציאל, הערך, יכולת השתכרות, או איכות החיים שלנו – אנחנו משתמשים בכלי הפיננסי שמאפשר לנו לפרוץ את גבולות האפשר, לצמוח ולשפר את חיינו, בצורה מושכלת.
כאשר אנחנו משתמשים באפשרויות מימון באופן רגשי, עבור רכישות קפריזיות שגורמות הנאה לטווח קצר (אבל יוצרות "בור תקציבי" לטווח ארוך) – אנחנו משתמשים בכלי הפיננסי של מימון באופן הרסני, מגדילים את החוב ומרחיקים את המנוחה והנחלה מהמשפחה.

מימון לימודים – מהדרכים היעילות להגדיל הכנסה ורווחה

לאחרונה, הביאה חברת פיננסייר חידוש לשוק הכלכלי הישראלי – תכניות מימון עבור מימון ללימודים, בתנאים שמתאימים לכל לומד, בכל מקום מגורים, בכל גיל ובכל עת. המשמעות היא פתיחת דלת רחבה ליצירת שינוי של ממש בחיים.

מחקרים מראים כי הבחירה ללמוד ולרכוש מקצוע נוסף, מגדילה את ההכנסות באופן ניכר כבר במהלך תקופת הלימודים. על כן, מימון לימודים באמצעות תכנית מימון ("ליסינג"- תוכניות מימון) עשויה להיות מהבחירות החכמות ביותר שתוכלו לקבל – עבור עצמכם, ועבור המשפחה.

פיננסייר – תכנית מימון ללימודים שתשפר את איכות החיים

אם אתם מרגישים "תקועים" בעבודה ללא עתיד או במשרה שאינכם אוהבים, אם אתם יודעים במה אתם טובים אולם מעולם לא הגעתם ללמוד תחום עיסוק זה, אם אתם מרגישים קריאה פנימית לשינוי מקצוע או ללימודים – פיננסייר כאן לעזור. תכנית מימון שנתפרת במיוחד עבור מימון לימודים, בתנאים נוחים ובהליך אישור קצר (ואפילו מקוון).

צוות הכלכלנים בפיננסיים מתייחסים לאפשרות לממן תכניות לימודים ולפתוח דלתות שבכל דרך אחרת היו נותרות סגורות לא פחות מאשר ייעוד – ונשמח לסייע גם לכם, לשפר את חייכם ולהגדיל את ההכנסות, לקראת עתיד טוב יותר.